Borta 1 vecka nu

Idag är det 1 vecka sen vi såg Elmer senast. Jag (vi) saknar honom något fruktansvärt!!! Grät ganska mycket i helgen...gick i dikesrenen och letade och grät. Fy fan, det är ett djävulskap det här!! Jag hittar på att han är instängd nånstans, sitter där och skriker och blir bara hungrigare och mer törstig..magrar bort ;( Ser bilder framför mig där han är överkörd eller skadad och ligger i skogen och tynar bort......

Jag vill att nån ringer nu och säger att kom hit och hämta eran Elmer vi har tagit in honom hit till oss!
Vi MÅSTE bara få hem vår Elmer, det finns inget annat. Det är så tomt här också...hela sommarn hade vi 4 busiga kissor här och nu helt plötsligt är det bara 1 kvar. Tintin är bara lugn hon, kanske hon vet att det ordnar sig, hon kanske vet att han kommer hem småningom?

Skulle bli så glad, glad, glad om han bara satt utanför dörren nu...blir lika ledsen varje gång vi står och lockar med dörren öppen på kvällen och ingen Elmer kommer. Det känns verkligen hemskt och om han är i knipa vill jag hjälpa honom!! Men när vi inte har en aning om var han är :( Känns lite bra att ingen ringt och sagt att han är överkörd ännu iallafall men ja..det räcker nu, nu vill jag ha hem min älsklingsprins, finaste i hela världen! ;(



Kommentarer
Postat av: Kicki

Ja Nu Elmer är det fatiskt dax att komma hem. Det tycker jag med. Snälla!

2009-09-29 @ 20:19:21
Postat av: Inger

...jobbigt när man inte vet var han är.Hoppas att han kommer hem snart. Kram

2009-09-30 @ 07:22:35
Postat av: johanna

...fan vad jobbigt! "jag ropar" elmer kom hem nu..tänker på er kram

2009-09-30 @ 20:28:28
Postat av: sväris

Usch! Tårarna rinner, du har skrivit så fint! Jag vet hur mycket man kan sakna och oroa sig! Jag vill också att han sak komma hem til er NU! Många kramar!

2009-10-07 @ 12:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0