Till Elmer

Åh vad fin du är älskling ;(

Var och letade efter dig ikväll efter ett tips av en kompis, men inte kom du :( Jag hoppas att vi bara råkade gå om varandra och att du är på väg hem i detta nu. Elmer, familjen är inte hel utan dig. Det är ett tomrum här hemma när du är borta och det är du som ska fylla upp det. Vill inte somna utan dig fler kvällar nu. Vill höra ditt kurrande bredvid mitt huvud på kvällen när vi ska sova och ha din fina tass liggandes över min hand, så som vi brukar somna på kvällarna. Dina finaste tassar, tycker de är så vackra och så du. Elmer-tassarna. Vår första egna katt är du och nu vill vi ha hem dig Elmer!!! Snälla, snälla Elmer kom hem till oss nu. Vi saknar dig allihopa ;(

Pussar och kramar i massor var du än befinner dig från matte, husse och Tintin


Kommentarer
Postat av: Toja

lessen mycket!!! Blev så glad först och trodde att han äntligen hittat hem igen, men jag hoppas det inte dröjer länge till!!

Många kramar!!!

2009-10-19 @ 16:05:50
Postat av: Tiina

;(

kramar

2009-10-23 @ 12:01:08
Postat av: Toja

Funderade på en sak igår, skulle "någon" kunna tipsa tidningen om ert sökande efter älskade Elmer, de kanske skulle nappa och göra ett större reportage ... vilket betydde att fler skulle få se bild och kanske veta nåt mer än de tips ni fått. Äldre läser ju sällan messaspalterna tex. men de skulle se om det var reportage. Jag har bara på känn att om E lever så är han med en äldre människa.

Skulle det vara ok för er om jag skickade ett tipsmail till ålandstidningen?

Kram

2009-10-27 @ 07:45:20
Postat av: C

Hej Toja! Oj, ser att du skrev för länge sen, har varit så mkt annat här så jag har inte varit in på bloggen o kollat kommentarer. Hm..det är absolut en bra idé du skriver om! Men det känns inte riktigt bekvämt...skulle mer än gärna ha Elmer på helsides bild i tidningen ;) men vi vill helst inte medverka själv men d måst man ju då. Sku kännas lite "oschysst" mot alla andra som letar efter sina kattor också, som att vi sku tro att vi är någgo mer än dom typ...äh va löjligt det låter men förstår du hur jag menar? Sku kännas bättre om alla kattor som är borta nu var på stora bilder i tidningen. Och så har vi ju haft i radion också så äldre personer hoppas jag att hör där! Men det var ett bra tips och tack för att du erbjöd dig att maila! Kram

2009-11-04 @ 15:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0