Sista bilderna förrän han försvann.. :(

Här är en av de sista bilderna på Elmer före han försvann. 4 dagar före tog jag den här bilden..


Älsklingsgubben, han betyder så mycket för oss! Vårt första gemensamma djur är han och därför är han något alldeles speciellt. Men inte bara det förstås, han är väldigt speciell annars också Elmer. Han är ingen "vanlig" katt. Det är svårt att förklara och folk som kommer hit märker det knappast på den lilla stunden. Men men. Nu är han borta iallfall och det gör ont i hjärtat. I fredags var jag ju till Genvägen och kollade upp ett tips, gick där och ropade...Och fy fan vad ont det gör att gå där och ropa och ropa och ingen Elmer kommer.

I början ropade vi varje kväll från dörren när vi skulle lägga oss. Gör inte det varje kväll mer för det känns som att är han här nära så kommer han nog ändå. Och det känns bara piss att stå där och ropa än en gång och ingen kommer :( Jag vill bara att han ska sitta där utanför en dag när vi öppnar dörren.

Helst imorgon.

Kommentarer
Postat av: Toja

:( snyft Jag hoppas han ska stå där, du måste skicka ett sms åt mig när han kommer hem ifall jag inte har tillgång till data ..

Håller tummarna vidare!!

Kram

2009-10-11 @ 20:40:16
Postat av: Kicki

Det vill jag också, att han skall sitta där när du kommer hem.

2009-10-13 @ 20:31:12
Postat av: Nettan

Håller tummarna för att han ska komma hem snart!!

2009-10-15 @ 17:23:36
URL: http://www.pyssligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0