Katti has left the building

Den här lilla sötnosen har just blivit hämtad av sin nya familj. Jag är SÅ glad att Kurt och Katti blev hämtade först vid 11 och 12 veckors ålder, tror jag skulle ha tyckt det skulle ha vart mycket jobbigare redan vid 10 veckor.
Nu kändes det helt naturligt, att nu är det dags. Katti kröp själv in i buren de hade med och lade sig tillrätta på filten :) Hon fick med sig 2 leksaksmöss härifrån bara för att ha lite bekant doft med sig i början :) Är lite förvånad att jag inte tyckte det var jobbigare att skicka iväg henne men jag vet ju hur glad och upprymd man är "från andra sidan" också, när man är den som ska hämta katten. Så jag är glad för deras skull och hoppas att Katti får ett långt och friskt liv! 


Kommentarer
Postat av: mamma mu

du skriver så fint så jag blir alldeles tårögd. Snyft!

2009-09-11 @ 10:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0