4 små bebisar kom idag :)

Lagom till självstyrelsedagen (lyx med flaggdag på alla deras födelsedagar ;)) födde Tintin idag fram 4 söta kattungar! :)

En i Tintins färger, en svart/vit och två svarta med lite vitt på magarna och tassarna :) Är ganska säker på att åtminstone 2 är pojkar men har inte kollat så noga ännu. Kommer bättre bilder sen..nu får de vara ifred med mamman som bara ligger och tassar och njuter. Ungarna suttar för fullt, det bara smackar från lådan :)

Passligt nog for husse hem tidigare från jobb idag och hittade hela familjen, hela och rena, i soffan. Typiskt men så är det :) Nu är hela familjen flyttade till lådan och har det mysigt där. Tycker Tintin var så duktig som klarade allt galant själv! Ganska fort gick det också, märkte inga förvärkar eller något på henne imorse och 14.30 när husse kom hem var de som sagt tvättade och klara. Gullisar, det ska bli så roligt att följa deras tillväxt! :D

Ps. 3 st har svansar och en har en lite längre stump :P (trodde svanslösheten skulle vara mer ärftlig men tydligen inte)Ds.

Kommentarer
Postat av: Tiina

Ååå så roligt, dom är säkert jätte söta!! Duktig Tintin var som klarade allt så bra själv!! En riktigt duktig mamma :) Måste komma o se dem sen nån dag.. kram kram

2009-06-09 @ 16:34:43
Postat av: nettan

Gullegull, vad sött.. :) måste komma o kika sen när d vant sig lite med livet utanför.. :) o Tintin var duktig o fixade allt själv.. :)

2009-06-09 @ 17:30:19
Postat av: Toja

Åååå :) gullenuttisar :)) så duktig mamma hon är!!

Jag undrar om svanslösheten är starkare på pappans sida?

Ska bli spännande att följa deras uppväxt :)

2009-06-09 @ 18:29:46
URL: http://blogg.alandstidningen.ax/jag/
Postat av: Inger

Grattis till de små liven,jag kommer att följa med och titta,läsa på din sida. Lycka till.

Kram Inger

2009-06-09 @ 19:27:57
Postat av: C

Tack Inger! :)

2009-06-09 @ 19:46:23
URL: http://minaguldklimparivardagen.blogg.se/
Postat av: Andréa

Nämen jag dööör! Alltså det finns inge gulligare! GRATTIS! Och vilken duktig liten Tintin! Pussa hela högen från mig! Ååååhh va jag vill dit och snusa på dom..



Kramar!

2009-06-09 @ 21:21:20
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Nettan

Söööta raara :D Nästan så jag blir 'bebisjuk' ;) Duktig Tintin som klarade sig så bra själv!

2009-06-10 @ 22:13:26
URL: http://pyssligtliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0