Bonnie och Kurt 3 veckor igår

Våra dunbollar blev 3 veckor gamla igår :) Det låter supergulligt när de ligger och kurrar när de diar Tintin! De busar lite med varandra och blir mer och mer kroppsmedvetna. Kliar sig, tvättar sig smått osv. Kurt har fått ett litet "sår" vid ena ögat..tror han har fått Bonnies klo där när de har busat. Fast det är inte alls så illa som det ser ut på "pirat-bilden"..där råkade han blinka helt när jag tog bilden :)

Bus med brorsan

Oj, jag hamnade på rygg..hur gör man nu då?



Viskar något i Kurtans öra :)

Lilla piraten :)

Suger på tummen?

Wow, vilka vassa klor jag har!



Det var allt för denna gång :)

Kommentarer
Postat av: Inger

Oj vad söta dom är. Har ni båda bortlovade ?

Sköt om er .Kram

2009-07-02 @ 10:03:51
Postat av: Nettan

Herregud va söta :D Piratbilden e bäst!! Dom är så söta :) På alla bilderna! Gullena

2009-07-02 @ 19:05:31
URL: http://www.pyssligtliv.blogspot.com
Postat av: terre

Ja jisses va dom har växit sen jag såg dom sist! Dom e ju så söta å piraten ser riktigt farlig ut=0)

2009-07-03 @ 14:29:27
Postat av: C

Tack för kommentarerna alla! Inger: Bonnie är bortlovad men med Kurt är det osäkert ännu.

2009-07-06 @ 22:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0