Nattlig promenad

Var just på en nattlig promenad runt kvarteren med kissorna. Det har ju snöat ganska mycket, vad är då mysigare än en promenad i natten med familjen :) Husse kastade snöbollar åt kissorna och jag fotade..



Gah, det kommer en snöboll flygande!

Elmer hoppade....och fick snöbollen i huvvet :)

Tass tass tass, smyg smyg smyg..(arbetsskada, det finns en rolig bok...)

Men herriguud vad roligt det kan vara att husse kastar ner snöbollar i en sil...vart försvinner dom liksom?!?

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Tiina

Vad vackert :) Härligt med nattpromenad! Här i leifi är det så mörkt så jag skulle nog knappt hitta hem om jag gick ut o gå mitt i natten :)

2009-01-03 @ 06:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0