Hoppas det är sanndrömmar...

Drömde om Elmer inatt igen. Har gjort det 4-5 gånger sedan han försvann. Drömmer att vi hittat han eller att han kommit hem, åååh vad glad jag har varit i drömmarna! Har känts så verkligt också. Men, ingen Elmer att gosa med ännu :(


Ååh :( Vet precis hur det känns att stryka handen över den där långa, mjuka magen när han ligger och åmar sig..vill göra det igen!

Tvättning pågår

Varje gång jag behövde tvätta ett sår eller putsa öronen på Elmer satt jag honom på tvättmaskinen. Passlig höjd för mig och han lärde sig vad som väntade när han blev placerad där. Han visste också att när jag satte när honom var det klart med den saken. Han protesterade inte alls när jag putsade och fixade..han förstod nog att han behövde hjälp med det jag gjorde helt enkelt. Gulle finaste Elmer, saknar dig jättemycket! ;( 


Kommentarer
Postat av: Toja

Vet du, det går inte en dag utan att jag tänker på er och/eller ELmer ... jag tittar alltid efter Elmer när jag kör i stan, jag vet inte ens var er gata är riktigt så jag håller utkik överallt, alla överkörda kissor jag ser runt hela Åland, så kollar jag att färgen inte stämmer, jag "vågar" inte ta en promenad typ i Strandnäs med syrran för jag skulle antagligen bara gå och locka på E :)

Jag lider verkligen med er och önskar så att dina drömmar är sanna!!

En katt kan bara inte försvinna sådär hopplöst i stan .. jag vet en familj som fick hem sin katt efter 6 månader på vift :) så vi hoppas vidare!!!

Kram

2009-12-05 @ 23:35:09
Postat av: Anonym

Vad gulligt av dig Toja och vilken fin kommentar!

Ja vi hoppas absolut vidare, det är skönt att höra om kissor som kommit hem efter så lång tid! Längtar så efter att få pussa och krama honom igen.

Kram!

2009-12-06 @ 11:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0