Knasboll


Men haha! Han ser ju för rolig ut :)

Kommentarer
Postat av: nettan

sötnosen! :)

2008-09-02 @ 14:46:03
Postat av: Evelyn, i hemmet

Jag har några frågor som jag hoppas du kan svara på. Jag tänkte på det här med avmaskning. Precis i den vevan vi pratade om att det nu är dags fick Rudolf diarré och blod i avföringen. Nu hittade jag också mask. Sen diarrén började har han vägrat bajsa i kattlådan, utan väljer alla hörn vi har i huset. Kan det bero på just masken?



Blev lite fundersam över blodet också.. Är det också maskens "fel"? Han mår bra annars och busar samt äter lika bra som förr, så han verkar inte ta större skada av det i alla fall.. Nu har jag i alla fall prövat att sätta kattlådan i ett hörn ;)

Kram, kram!

2008-09-04 @ 03:13:26
URL: http://ihemmet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0