Hos mommi och moffi

Elmer har följt med de flesta gångerna vi varit till mina föräldrar sen han var liten. De gånger vi behöver kattvakt är det perfekt för han känner sig nästan lika hemma där och han är ute precis som vanligt och det är skönt att veta att han har det bra om/när vi är bortresta! Idag var det premiär för Tintin där. Och hon älskade det, precis som Elmer gör! Hon skenade av och an och busade med allt och ingenting, var ner i mammas bärhink 2 ggr och levde loppan :) Smulan, mamma och pappas svanslösa fröken, får hon träffa först nästa gång för hon var på rövarstråt när vi var dit. Smulan gillade INTE Elmer först så det ska bli intressant att se vad hon tycker om Tintin :)


Kort tvättpaus, sen skena som en dåre igen! :)

Kommentarer
Postat av: Rudolf och Yngwe

Men åååh vad söt hon är :)

Jag smälter!

2008-07-31 @ 16:19:35
URL: http://roykatt.blogg.se/
Postat av: Terre

Va bra att hon gillade att vara hos dina föräldrar!=0)Är du int rädd att dom ska gå iväg?..för vi skulle vilja ha våra med till stugan men dom kanske e så pass vana att bara vara hemma och sen gillar dom int direkt bilfärden!Så e vi lite rädda för att dom ska försvinna in i skogen å int hitta hem igen eller att någon mårdhund tar dom.Det kanske int sku skada att pröva men d kanske skulle vara bäst för dom att få vara hemma i tryggheten!?vad tror du? Kramar

2008-07-31 @ 16:44:21
Postat av: Rudolf och Yngwe

Rudolf mår så bra så :) Han blev sitt gamla jag på kvällen igen, så det var skönt att se. Jag blev så glad när han tog kontakt. Han älskar att sitta så nära mitt ansikte det bara går :)

2008-07-31 @ 17:05:25
URL: http://roykatt.blogg.se/
Postat av: nettan

så sööt.. :D o så härligt när de springer på som bara den i gården.. inga bekymmer i världen verkar de ha.. :)

2008-07-31 @ 19:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0