Elmer

Elmer är vår första katt och betyder obeskrivligt mycket för mig och min sambo. Han är helt grå och har extra klor på alla sina tassar. En bigfoot med andra ord ;) Han ligger mer än gärna mellan mig och sambon på nätterna och gosar. Han är en väldigt speciell katt på alla sätt, ska alltid vara med och jag har bilder på honom i alla möjliga situationer. Här kommer några av dem!



Inte många månader gammal, hänger med fotbollen

ALLT ska inspekteras

Sätter man en plastbunke/hink på golvet går Elmer in i den och "gräver",
så kan han hålla på flera minuter!

Gosar med favvokramisen

Kommentarer
Postat av: Rudolf och Yngwe

Haha, sådär är våra kissor också. Är överallt. Jisses vad de höll på inatt alltså. Hoho!

KRAM!

2008-07-29 @ 22:49:52
URL: http://roykatt.blogg.se/
Postat av: Terre

vilka härliga bilder.=0)Den första bilden visar hur liten han har varit d e så kul att se på äldre bilder när dom har varit riktigt småa. Men dom är ju förstås alltid lika söta å rara

2008-07-31 @ 12:56:21
Postat av: Mariann

såå söta bilder. Den med Elmer som gosar med favoritkompisen var en favorit

2008-08-01 @ 09:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0