Elmer kom hem!!!!

Våran Elmer är borta :( Vi såg honom senast i tisdags, sen dess inte ett spår :(
Han har varit borta nån dag 2 gånger förut, båda gångerna var han instängd i grannlägenheter. Då visade han sig i fönstret och jamade när vi lockade honom. Har inte sett honom i något fönster nu och han har aldrig varit borta SÅHÄR länge ;( Usch jag börjar bli riktigt orolig nu!!



Jag är nästan 100 på att han antingen åkt med någon bil och inte hittat hem ännu eller annars är instängd nånstans. Jag hoppas att han inte är instängd för han klarar sig ju inte HUR länge som helst utan mat och vatten. Överkörd är han bara inte, han FÅR inte vara överkörd!! Då dör jag ;( Älskade Elmer vad jag saknar honom.

Han har ett neongrönt halsband med reflex och telenummer på så det känns bra, hoppas han inte har tappat det bara. Väntar och väntar att någon ska ringa och säga att han stryker runt på någons gård!

Kom hem nu Elmer älsklingsgulle vi saknar dig!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, jag vill också att han kommer hem nu. Eran lilla bebis! Gulle!

2009-09-26 @ 07:45:27
Postat av: C

Ja, han är vår gullebebis...sitter och lipar nu när H skriver ut lappar att han fattas oss :(

2009-09-26 @ 08:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0