Tack!

Elmer har inte kommit tillbaka ännu men i detta inlägg vill jag tacka alla som hjälper och stöder oss medan vi letar. (Ni som förstår hur mycket Elmer betyder för oss!)

Vi är otroligt tacksamma till er alla. Våra familjer, vänner, bekanta, grannar, arbetskollegor, okända människor i närheten, polisen, radion osv.

Ni hör av er, ni frågar om han kommit tillbaka, ni erbjuder er att komma med och leta, kommer med tips och råd osv. Ni BRYR er, herregud vad det värmer!! Att vi inte är ensamma i eländet utan det är massor med människor som tänker på oss och verkligen bryr sig. Det kanske inte gör så att vår älskling kommer hem men det känns iallafall liite bättre på vägen än om vi skulle sitta här helt ensamma med vår saknad.


Mailade radiostationerna igår och hörde om de kunde hjälpa oss med efterlysning och om det kostade? Fick svar från Eva Karlström på Steel FM att självklart hjälper dom till! Ett lycka till fick vi även av henne.

Pratade med en tjej som hade tips om Elmer (det var tyvärr inte han) och hon sa att hon själv haft flera kattor på rymmen och att dom kommit tillbaka, "fortsätt kämpa" och "lycka till" sa hon med förrän vi la på. Blir så glad när till och med okända människor bryr sig.

Gunnar från polisen ringde upp och hörde om de förstått rätt att vår katt var helt grå? För de hade en grå-vit katt där. "Vi ringer direkt om vi hör något" sa dom också.

Jag och min sambo gick upp för trappan här om kvällen och då ropade granntanten och frågade om vi fått hem Elmer ännu? Nej blev svaret och hon ropade över gården att "HOPPAS verkligen att han kommer tillbaka, vi saknar honom ju allihopa här på gården!".

Idag när jag kom hem från jobbet hade en av mina närmaste kompisar satt en fin guldpåse i postlådan med ett jättegulligt kort , presentkort på kurbad, choklad och en massa rosa ljus i. Som tröst för att Elmer är borta och hon ser hur ledsen jag är. Jaa, vad ska man säga? Vilka otroligt fina vänner vi har!

TACK alla som bryr sig, sprider vidare att han är saknad osv. Ni är guldvärda ni. Kram!

Ååh gosis ;( Du är väl inte borta Elmer?? Jag vill njuta av dig många många år till!!!
Du MÅSTE komma hem nu!!


Kommentarer
Postat av: Linda

herregud, nu bölar ju jag i alla fall! Sötaste människorna och sötaste ni!

2009-10-02 @ 14:59:07
Postat av: Kicki

Tårarna bara rinner.

2009-10-02 @ 19:00:54
Postat av: nettan

gulledig! ni e så söta, o jag hoppas så innerligt att han kommer hem till er snart! man skulle kanske gå runt hos de närmsta husen o knacka dörr, o fråga om dom har kollat sina garage o förråd ordentligt.. säg till om du vill ha hjälp med något, jag kommer direkt! kramar om

2009-10-02 @ 20:06:05
Postat av: Toja

Men gud vad är det jag läser?!! Har inte varit in på ett tag :( och blir ju helt bestört nu!!

Jag sätter in en blinkare på min blogg om grå katt med neongrönt halsband,så får efterlysningen lite spridning.

Tänker på er och håller tummarna stenhårt!!!!!!!!!!!

Kram

2009-10-03 @ 15:33:34
Postat av: Nettan

Tårarna bara rinner...HOPPAS verkligen att Elmer kommer tillbaka snart!! Det är så jobbigt när ens älsklingar är på rymmen. Håller tummarna!!

Många kramar!!

2009-10-03 @ 23:04:50
URL: http://http://www.pyssligtliv.blogspot.com
Postat av: terre

Usch jag gråter när jag läser detta inlägg=0( som jag har sagt förut jag hoppas, hoppas,hoppas att han kommer tillbaka å d tror jag oxå!!! Kramar i massor

2009-10-07 @ 13:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0