Siare

Vi har kontaktat en siare! :) Fick tips av en kompis (och även en dam som ringde) om en "kattsiare" i Sverige som hennes bekanta hade varit i kontakt med flera gånger när deras kattor varit bortsprugna, och den ena katten "hittade" hon.

Fick detta tips för ganska länge sen men har inte kommit mig för att ringa. Men ikväll tog jag mod till mig och ringde. Kändes lite pirrigt men Ingela som hon heter var trevlig. Jag förklarade situationen, sen ville hon ha lite uppgifter om Elmer + mitt namn och telefonnummer. Antingen ringer hon upp eller så skulle jag ringa henne på söndag kväll, så senast då får vi svar! Känns spännande :)

Varken jag eller min sambo tror speciellt mycket på sånthär men det känns absolut värt ett försök! Hon sa (när jag frågade) att hon brukar ta 100 kr betalt och det är det absolut värt.

Vi vet ju att det kan komma både positiva och negativa svar förståss men jag hoppas på något som iallafall kan ge oss en fingervisning i vårt letande! För något detaljerat svar väntar vi oss inte, är högst antagligen ganska svävande. Men men, spännande iallafall :)

Kommentarer
Postat av: Inger

...då hoppas vi att hon har ett bra svar.Så att Elmer kommer hem. Kram

2009-11-06 @ 21:22:49
Postat av: Toja

Bra gjort!! Jag tror på sånt, hoppas hon är en seriös sort bara!!!!

Håller tummarna på ett glatt svar från henne som leder Elmer hem :)

2009-11-07 @ 13:45:11
Postat av: Nettan

Håller tummarna!! Vet inte om jag ska tro på det, men som du sa, så tycker jag också att det är värt ett försök :) 100kr är inte så mycket om hon kan "hitta" Elmer! Kramar!!

2009-11-07 @ 14:27:40
URL: http://www.pyssligtliv.blogspot.com
Postat av: Nettan

...annars, som extra hopp :) Jag har en gång blivit spådd i handen av en dam, det var när jag var i USA, så hon hade ingen aning om vem jag var. Det hon sa var så skrämmande sant så jag sa faktiskt nej till att hon skulle spå mot betalning! Det jag fick var ett smakprov. Så det kan ligga nåt i det :) Hoppas "er" siare är lika säker på sin sak och ger lika skrämmande sanna fakta!!

2009-11-07 @ 14:29:46
URL: http://www.pyssligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0