Elmer på tvättmaskinen

Ända sedan Elmer var liten har jag satt honom på tvättmaskinen när jag ska fixa något med honom. T.ex. badda något sår eller liknande, helt enkelt för att det är passlig arbetshöjd :) Han vande sig fort med det där och vet att jag gör det bara för att hjälpa honom och att det oftast blir bra när jag gjort det...därför har han alltid suttit snällt där när jag ska fixa något.

3 år sen

Idag

Skulle badda hans kind nu ikväll, han har haft 2 fästingar bredvid varandra och det har blivit ett fult sår/böld där (han får ganska lätt sånt) som inte vill läka, då lade han sig ner såhär och kurrade medans jag tvättade (det är så tokigt när han inte kan tvätta ordentligt själv på kinden, då skulle det antagligen bli bra ganska snabbt).

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vilken klok kisse :D

2009-06-03 @ 16:21:40
URL: http://pyssligtliv.blogspot.com
Postat av: Toja

Vad använder du att putsa med? 2 av mina får såna tusans bölder :(

2009-06-06 @ 19:25:50
Postat av: shaheena ikram

gulliga kattungar

2009-06-15 @ 22:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0