Juletider med Tintin

Tog några nya bilder på Tintin idag som jag tänkte dela med mig av.


Fast just den här bilden är tagen av husse för några veckor sedan när hon posade i döskalletröjan (Elmers egentligen, den är lite för stor åt Tintin även fast det inte syns på bilden) på ett lite märkligt sätt :)

Detta är från idag när Tintin var med mig ut i det sköna vädret.
Var och plockade lite enris som jag satte utanför dörren...

Det här ska jag nog allt smaka på det..

Haha, en ordentlig tugga tog hon :D

Aj, det sticks ju!

Hon sitter och tuggar på riset och då sticks det ju i munnen så sitter hon och skakar på sig och tittar irriterat på riset..sen gör hon det igen. Knas-katt :)


Kommentarer
Postat av: Toja

Åå vad molliger och fin hon är :) du skulle se de 5 charmtrollen som busar runt på vår övre våning ... söta som socker!!!

2009-12-12 @ 18:18:48
Postat av: C

Åååh, det tvivlar jag inte alls på! Såg du att jag skrivit en kommentar i din blogg? Den bråkar lite med mig din sida, därför har jag missat att ni fått kattungar. Inte skulle du vilja skicka nån bild på dem till min mail (eller sätta upp i din blogg)? Skulle vara kul att se hur dom ser ut :D Liknar någon på Tintin när hon var liten??

2009-12-14 @ 16:04:21
Postat av: Terre

Gulle tintin!! Jätte fina bilder=0)

2009-12-16 @ 12:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0