Katti och Kurt 6 månader

Våra små gullegryn har blivit ½ år gamla nu :) Kurt kan vi träffa när vi vill eftersom han bor hos min syster och Kattis familj har skickat bilder flera gånger och mail om att det går så bra där. Katti bor med en kisse som heter Lillis och de håller på att bli riktiga kompisar verkar det som. Kurt har Skrållan som kattsällskap, de är inte bästisar precis men det går bättre och bättre iallafall :P


Här är skrotnissarna ca. 4 veckor gamla

10½ vecka gamla


KURT


5 veckor gammal Kurt

Och här var han på besök 4 månader. Kolla vilken svans :) Det är lite roligt för både Kurt och Katti har tjocka, långa svansar...så jag gissar att deras pappa har det också :)

Kurt på julafton, snart 7 månader

Hihi, busen var under julgranen och undersökte läget

KATTI


Katti 3 veckor

Katti 4½ månad
(Bild lånad av Kattis matte)

Katti med mamma, 12 veckor

Katti 5 månader
(Bild lånad av Kattis matte)

7 veckor liten tossa

Och här går en ståtlig kissemiss som blivit stor :)
(Bild lånad av Kattis matte)

HELA FAMILJEN

Här är två av de få bilder jag lyckades få på alla fyra :)

Såhär såg det ut vid matskålarna i somras :)

Här är det fullt hålligång :D


Kommentarer
Postat av: Nettan

Man ser ju nästan int alls av Kattis mönster i pälsen mera tycker jag :o



Bra att det går bra för båda :)

2010-01-04 @ 18:03:15
URL: http://www.pyssligtliv.blogspot.com
Postat av: G

Vad söt Katti var som ung, söt fortfarande också :)



Kurt ser ut som en riktig buse, eller bandit :p

2010-01-11 @ 21:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0