Ute i regnet

Idag ÖSregnade det. Jag tycker det är mysigt :) Tog på mig regnkläderna och lockade med mig båda kattorna ut. Tintin älskar att vara ute och Elmer har inget emot det heller, inte ens när det regnar.

Tintin var bara ute en kvart ungefär, ville inte att hon skulle bli kall

Matte, nu är jag BLÖT, kan jag få gå in nu?

Tintin har alldeles vit underpäls, det syns när hon är blöt!

När vi lämnat in bebisen till husse var jag och Elmer ute nästan en timme och myste bara han och jag...utan busig unge :) Tror han tyckte det var ganska skönt, även fast han tycker om henne.

Kommentarer
Postat av: Rudolf och Yngwe

Oj, så blöt man är!

Det är nog bra att Elmer får lite egentid med er, som förut. De är ju precis som barn :)

2008-08-07 @ 21:55:47
URL: http://roykatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0